luni, 23 noiembrie 2009

alta tara...

Aseara cand ne-am intors in Bucuresti, am citit blog-ul Andreei care povestea despre faptul ca a descoperit o alta lume in perindarile ei prin partea cealalta de tara...Ei bine, eu am senzatia ca am fost in alta tara! Am inceput "excursia" cu doua zile petrecute la munte, la tara la bunicii nostrii, unde fructele si legumele au inca gust de fructe si legume, laptele nu e apa alba, oul face placinta galbena si aerul te face sa respiri altfel. Apoi, am plecat spre Sibiu. Deja vorbim alta limba. Si la propriu si la figurat. Am gasit un oras absolut superb, armonios, curat, linistit, cu oameni calzi, zambitori, calmi (!!!!!)...Am descoperit un restaurant german, langa Catedrala, care ne-a cucerit pe loc. O curte interioara, cu 4 mese acoperite de o bolta de vita de vie, cu lumanari puse de-alungul scarilor si o atmosfera de film. Am vazut lumea imbracata frumos ( a nu se citi blugi cu etichete pe spate cat buzunarul sau placute metalice cu D&G!!!) care se plimba agale in centrul vechi, inca admirand orasul lor, oprindu-se la cate o cafenea ( care nu are bolidul tras in usa!!!) si bucurandu-se unii de altii. Frumos, frumosul de care ar trebui sa ne fie dor tuturor. Transfagarasanul este la fel de breathtaking ca intotdeauna, drumul o placere... Din pacate, ne-am intors la Bucuresti...Si aici povestea se termina...Ne-am intors la real life. Este asa pentru ca permitem noi sa fie asa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu