luni, 23 noiembrie 2009

bucurestiul....

Despre Bucuresti vorbesc...Cum am capatat aceasta dilema? Aseara am vrut sa merg la film cu o prietena...dupa 20 de minute de incercari disperate de a intra in parcarea unui mall, Plaza in speta, am decis ca voi parca in subterana, cu toata fobia mea cu tot...Dar surpriza!!! Un tanar, parca facut pe calculator, latrau la BGS, imi spune cam asa: " Pasa (!!!!!!!!!!!!), te-as lasa cu cea mai mare placere, dar nu mai e locuri (!!!!!!!!!!) nici jos...". Nu stiam cu ce sa incep. Cu faptul ca tanarul, functionand dupa principiul muschii mei minte nu are (sic, si sic-ul asta e in ciuda mea si a prostiei mele ca am fost oarba atata timp), mi s-a adresat cu "pasa" incercand sa ma agate, sau cu faptul ca nu am loc de parcare intr-o seara de miercuri la Plaza...Apoi, imi dau seama ca e miercuri si e Orange Film si in consecinta tot Bucurestiul e la film...Renunt. Plec. Si decidem sa luam masa intr-o locatie de fitza ca sa evitam astfel de situatii. Si ne indreptam spre Garden. Si ghici ce??? Nu erau mese!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ne-am asezat intr-un alt restaurant, respectiv la libanez...Am mancat, ne-am linistit. Frumos. Ma despart de ea si plec sa ma vad cu alti prieteni sa spalam masinile. La spalatorie, bineinteles, plin!!! Mergem sa bem un suc pe Lipscani, bineinteles, plin!!! Pana la urma, ne-am simtit minunat si mi-am dat seama ca lasand la o parte tot ce urasc la Bucuresti, nu as putea trai in alta parte...Ca sa fiu convinsa de asta, astazi am plimbat niste pusti prin Bucuresti. Pe frate-miu si pe prietenul lui. Am vazut in ochii si atitudinea lor toate motivele pentru care am ales sa vin aici acum 13 ani...In spatele tuturor istericalelor legate de orasul asta, cred ca de fapt aici e locul meu. Si al prietenilor mei. Astazi cred asta si daca maine ma razgandesc, anunt...








P.S. Pozele sunt facute la un magazin din Baneasa unde ma duc special sa ma uit la catei...sunt extraordinari. Si pisica, domnisoara care te stii ca nu ai vrut sa-mi iei pisica, tot 800 Ron este...:)))))))))))))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu